برگزاری نشست بررسی انتقال واحد‌های میوه و تره‌بار به میدان جدید شهریار/ فاز نخست طرح تا پایان سال اجرایی خواهد شد

نشست بررسی موضوع انتقال واحد‌های فروش میوه و تره‌بار شهریار به میدان جدید برگزار شد و طاهری فرماندار شهریار از اجرای فاز نخست این طرح تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، نشست بررسی موضوع انتقال واحد‌های فروش میوه و تره‌بار شهریار از میدان قبلی به میدان جدید در حال احداث شهرداری شهریار امروز با حضور طاهری فرماندار شهریار، معاون شهردار شهریار و مسؤولین اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

طاهری فرماندار شهریار بیان داشت: با توجه به مشکلات موجود در منطقه میدان فعلی میوه و تره‌بار، جمعیت شهرستان شهریار و به تبع نیاز بازار، فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز بزرگ عرضه مستقیم محصولات یکی از مهم‌ترین موارد مورد نیاز در شهریار است که حتی می‌تواند پاسخگوی نیاز غرب استان تهران باشد.

وی افزود: از فواید این مراکز می‌توان به دسترسی مستقیم مردم به محصولات، تنوع و کیفیت مطلوب، حذف واسطه و قیمت مناسب‌تر اشاره کرد.

فرماندار شهریار بیان داشت: میادین جدید میوه و تره‌بار شهریار در مراحل پایانی احداث خود قرار دارد و طبق بررسی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته فاز نخست انتقال واحد‌های فروش میوه و تره‌بار از میدان فعلی شهریار به این میدان تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

منبع : shahriyar.ostan-th

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.