رونمایی از کتاب ” داغ عشق ” با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس

همزمان با چهارمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی از کتاب ” داغ عشق ” اثر لیلا گوهری با حضور نیکخواه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس رونمایی و به علاقمندان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس، در چهارمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران از کتاب ” داغ عشق ” نوشته لیلا گوهری رونمایی شد.

نیکخواه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قدس با نواختن زنگ کتاب در چهارمین روز از هفته کتاب از همه دست اندرکاران و عوامل اجرایی برگزارکننده این مراسم تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشحالم که امروز در جمع فرهیختگان و اهالی قلم و کتابخوانی هستم و امیدوارم چنین مراسم هایی تداوم داشته باشد چرا که اساس و شالوده اصلی شکل دهنده فرهنگ یک جامعه توجه ویژه به کتاب و افزایش سرانه مطالعه می باشد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس با عملکرد خوب و مثبت در این حوزه و دیگر مقوله های فرهنگی کمک شایانی در ارتقائ فرهنگ خانوادهها نموده است و جا دارد از تلاش ها و عملکرد خوب آقای آبکار بعنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر نمایم.

بعد از سخنان نیکخواه از کتاب ” داغ عشق ” رونمایی و با اهدائ لوح تقدیر و هدیه مالی از خانم لیلا گ.هری تقدیر و تجلیل شد.

کتاب ” داغ عشق ” دومین اثر این نویسنده محسوب شده که مسائل و حواشی مقوله فرهنگی اهدائ عضو را در قالب رمان و داستانی فصیح و شیوا دنبال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.