لزوم اتخاذ تمهیدات مناسب توسط شهرداران در ادامه سال ۹۹/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای شهریار تشدید شود

طاهری فرماندار شهریار با اشاره به لزوم تمهیدات لازم و مناسب توسط شهرداران شهرستان شهریار به منظور پیشبرد تمامی حوزه‌های مربوطه به ویژه پیشرفت و تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیربنایی گفت: با توجه به وضعیت سخت شهریار در خصوص بیماری کرونا، تشدید رعایت و نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرهای شهرستان مورد انتظار است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری  شهرستان شهریار، مهندس نورالله طاهری فرماندار شهریار در جلسه هماهنگی شهرداران و بخشداران شهرستان شهریار در محل شهرداری باغستان اظهار داشت: شهریار شهری با قدمت و پیشینه‌ای سنگین و وزین است و اگر توسط برخی عزیزان به رشته تحریر در نمی‌آمد به فراموشی سپرده می‌شد که بایستی این اثرات با جدیت پیگیری شود و هویت شهریار شناسانده شود.

وی افزود: امروز کشور در شرایط سختی قرار دارد و بایستی مسؤولان به ویژه شهرداران تمهیدات لازم را در ادامه سال جاری برای پیشبرد تمامی حوزه‌ها به ویژه پیشرفت و تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیربنایی اتخاذ کنند.

فرماندار شهریار بیان داشت: در حوزه بیماری کرونا شهرستان در وضعیت سختی قرار دارد و در شهرها رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مورد انتظار ماست و اگر شیب ابتلا به کرونا کاهش نیابد بایستی اماکن دیگری برای بستری بیماران درنظر گرفته شود.

طاهری گفت: در خصوص توزیع اقلام اساسی با قیمت مناسب‌تر، شهرداران امکانات و فضای لازم برای متقاضیان و صنوف فراهم کنند تا در شرایط معیشتی فعلی کمکی به مردم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در خصوص تکریم ارباب رجوع در ادارات به ویژه شهرداری‌ها مجددا تاکید می‌کنم که هیچ گونه قصوری در این خصوص پذیرفته نیست و قطعا در صورت تداوم با مسؤول اداره مربوطه برخورد خواهد شد.

منبع : فرمانداری شهرستان شهریار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.