‍ آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره « من آینده ای روشن » در سالن جلسات شهرداری باغستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورا و شهرداری باغستان،مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره من آینده ای روشن باموضوع نقاشی کودک و نوجوان با حضور #حسن_رنجبر، #شهردارباغستان،#نیکخواه ،#رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار و #شمسایی،سرپرست حوزه فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری امروز صبح در سالن جلسات شهرداری باغستان برگزار شد.

🔸در این مراسم #شهردار_باغستان گفت:نیاز هست که در مباحث فرهنگی و هنری جهت ارج نهادن به فعالیت‌های فرهنگی شهروندان و کمک به شکوفایی استعدادهای فرزندان این سرزمین قدم‌های مثبتی برداشته شود.

🔸وی در ادامه افزود :#انسان محور #دانایی است و یکی از شاخص‌های #توسعه و #پیشرفت جوامع همیشه مقوله #هنر و #فرهنگ بوده است

🔸وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترغیب و تشویق و شناسایی استعدادهای بالقوه هنری کودکان و نوجوانان در خلق آثار هنری با موضوع ترسیم تصویری از آینده روشن دانست و افزود: این جشنواره در سطح استان و شهرستان های تابعه به منظور ایجاد علاقه زمینه‌های آشنایی و توسعه هنر در بین نسل آینده ساز برگزار شد.

🔸#شهردارباغستان اظهار داشت: این رویداد هنری به همت انجمن هنرهای تجسمی استان تهران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار به #شهرداریباغستان برگزار شده است.

🔸 وی در پایان اظهارداشت: از بین ۷۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره یکصد اثر توسط داوران و کارشناسان انتخاب و در این مراسم به صورت نمادین به ۵ نفر از برگزیدگان جوایزی از طرف #مدیریت_شهری باغستان اهدا شد.

🔸گفتنی است این جشنواره به همت حوزه فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری باغستان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار برگزار شده است.

 

منبع : شهرداری باغستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.