اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهریار

سرپرست مدیریت فرهنگی و اجتماعی از جمع‌آوری معتادان متجاهر درسطح شهر با دستور دادستان شهرستان شهریار، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با کمک و همکاری دستگاه‌های متولی خبر داد.
به گزارش واحد خبر و اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات:

پاک مهر با اعلام خبر فوق افزود: برای جمع‌آوری معتادان متجاهر کمپ قرنطینه و نگهداری در نظر گرفته شده است که نظارت شرایط بهداشتی آن به عهده شبکه بهداشت است.

وی اضافه کرد: در نظر داریم تا معتادان متجاهر در قرنطینه باشند و اگر لازم شد اقدامات غربالگری و بهداشتی برای جلوگیری از حلقه انتقال بیماری کووید ۱۹ را لحاظ کنیم که این مهم نیازمند استفاده از ظرفیت دیگر مراکز متولی است.

پاک مهر تاکید کرد: از مسئولان شهرستان تقاضا داریم که با همکاری و همدلی نسبت به انجام این امر مهم یاری‌رسان ما باشند تا نسبت به ساماندهی این امر اقدامات شایسته‌ای صورت پذیرید.

ایشان در ادامه به جمع آوری ۷۰۰ نفر از معتادین متجاهر از سطح شهرستان خبر داد که شهرداری شهریار در اجرای این طرح ۲۶۰ نفر از سطح شهر شهریار جمع آوری و در مرکز اقامتی نگهداری
می شوند.

در اجرای دوماه این طرح افراد بهبود یافته توسط اداره فنی و حرفه ای شهرستان شهریار آموزش های لازم جهت حرفه آموزی را گذرانده و اداره کار برای اشتغال این افراد برنامه های ویژه ای را در نظر دارد.

 

 

منبع:شهرداری شهریار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.