بازگشایی و آغاز به کار کانون فرهنگی مسجد جامع شهرستان قدس

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس، به مناسبت سالروز تولد حضرت زینب ( ع ) و روز پرستار کانون فرهنگی مسجد جامع شهرستان قدس آغاز به کار کرد.

در ابتدای این مراسم معنوی حجت الاسلام والمسلمین جوکار ضمن عرض تبریک سالروز تولد حضرت زینب کبری ( ع ) و گرامیداشت روز پرستار، از زحمات و فداکاری های پرستار های نمونه و منتخب شهرستان قدس با هدایایی تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه شهرستان قدس با ذکر این نکته که کانون های فرهنگی نقش مهم و تاثیر گذاری در جذب جوانان و خانواده ها داشته خواستار احداث و تجهیز کانون های فرهنگی در تمامی مساجد شهرستان قدس شد.

ایشان با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های رئیس و پرسنل خدوم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در تجهیز و حمایت از کانون های فرهنگی گفت: همه مساجد این شهرستان می بایست با حمایت شوراهای مساجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای دفاتر کانون های فرهنگی باشند، زیرا فعالیت های فرهنگی معنوی کانون ها باعث جذب و اعتماد جوانان و نوجوانان شده و مشارکت همه اهالی محل را در کارهای فرهنگی و عام المنفعه به دنبال خواهد داشت.

در پایان این مراسم دفتر کانون فرهنگی مسجد جامع توسط امام جمعه شهرستان قدس افتتاح و حکم مسئول این واحد فرهنگی قرائت و با عضو گیری از جوانان و نوجوانان حاضر در مراسم شروع به کار کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.