طرح جامع ساماندهی معابر به صورت پایدار در صدر اولویت های مدیریت شهری قرار دارد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس مسعود مختاری اظهار داشت: کوچه ها و خیابان ها به عنوان شریان‌های ارتباطی، مهم ترین فضای عمومی یک شهر را تشکیل می دهند. یکی از مهم‌ترین دغدغه های شهروندان، داشتن معابری مناسب و مطلوب است که علاوه بر ارتقای زیبایی و جلوه بصری شهر، عبور و مرور شهروندان نیز تسهیل یابد.

وی افزود: طرح جامع ساماندهی معابر به صورت مداوم در دستور کار مدیریت شهری قرار داشته و در سال جاری علاوه بر احداث خیابان های جدیدالاحداث، معابر متعددی نیز شاهد عملیات های عمرانی بوده است.

شهردار قدس در تشریح اقدامات اجرایی مربوط به ساماندهی معابر در یک هفته گذشته به اجرای عملیات‌های زیرسازی، لکه گیری و روکش آسفالت خیابان چمن، کوچه های گل سرخ و المهدی واقع در خیابان شهید شاهبوداغیان، خیابان شهید باهنر، زیرگذر الوند و کوچه های وحدت ششم و وحید اول واقع در محله محمدآباد اشاره داشت و گفت: طرح ساماندهی معابر در شهرقدس توقف نداشته و این طرح به صورت پایدار در صدر اولویت های مدیریت شهری قرار دارد.

مهندس مختاری با بیان اینکه در طرح ساماندهی معابر توسعه و ایجاد شبکه هدایت آب های سطحی نیز مد نظر قرار دارد، به اجرای عملیات جدولگذاری در خیابان چمن نیز اشاره نمود.

 

 

 

منبع: شهرداری قدس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.