«رویداد حل مسأله برهان» ویژه طلاب برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رویداد حل مسأله برهان توسط مرکز راهبری برهان و مرکز نوآوری آلاء در دو روز پنجشنبه ۳ و ۱۰ شهریور در تهران، میدان بهارستان، مجلس مشروطه برگزار می‌شود.

در این رویداد طلاب و دانشجویان پذیرش شده در رویداد، فرصت آشنایی با چالش‌های روز نظام اسلامی در ۵ عرصه‌ی خانواده، تعلیم و تربیت، اقتصاد، سیاست خارجی و حکمرانی مردمی را پیدا می‌کنند و برای حل مسائل یکی از این عرصه‌ها، به رقابت می‌نشینند و توسط رهیاران باتجربه، راهنمایی می‌شوند.

محمد صادق خیاطیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان رئیس کتابخانه مجلس و مؤسس حوزه علمیه مشکات، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، حجت الاسلام دکتر احمد رهدار استاد حوزه و دانشگاه، مهدی مسکنی معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت.

یکی از بخش‌های جذاب رویداد، ارائه‌های TED می‌باشد که توسط حجت اسلام علی محمدی، صدرا بهرامی، مجتبی عرب، علیرضا قربانی و مهدی اشعری ارائه می‌شود.

در پایان رویداد از گروه‌ها و افراد برتر در دو بخش فردی و گروهی تقدیر به عمل می‌آید و جوایز نفیسی اهدا می‌گردد. همچنین از برگزیدگان در مرکز راهبری برهان نیز دعوت به حضور خواهد شد.

طلاب و دانشجویان برادر جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند:
https://mrborhan.com/borhanevent/
مهلت ثبت نام تا آخر روز سه شنبه یکم شهریور ۱۴۰۱ می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.