استاندار تهران درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری صبح یکشنبه طی پیامی، درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است؛
به نام خدا
درگذشت عالم ربانی و دانشمند پارسا و زاهد برجسته، حضرت‌آیت‌الله حاج‌محمد امامی کاشانی از روحانیون فعال انقلابی موجب تأسف و تأثر شد.
ایشان از علمای برجسته و یاران دلبسته و دیرین امام خمینی و مقام معظم رهبری بودند، که سال های متمادی در مبارزات انقلاب اسلامی، فعالیت‌های انقلابی داشتند و در کسوت امامت در سنگر مقدس نماز جمعه تهران منشأ خیر و برکات شدند.
این عالم فقید عمر پربرکت خویش را به گسترش و نشر معارف دینی و علوم اسلامی و جهاد تبیین از تریبون مقدس نماز جمعه و ترویج شعائر دینی صرف کرده و همچنین به عنوان نخستین رئیس دیوان عدالت اداری و نیز عضو شورای محترم نگهبان و نماینده پنج دوره مجلس خبرگان رهبری و نیز فعال در مراکز دینی، عام‌المنفعه و علمی و فرهنگی به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی خدمت کردند.
اینجانب با تسلیت این ضایعه به مقام معظم رهبری و نیز به روحانیت و بیت مکرم ایشان، برای آن عالم جلیل‌القدر علودرجات و رضوان الهی و حشر با اولیاءالله و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.