رئیس ستاد انتخابات استان تهران اعلام کرد؛ تشریح روند انتخابات استان تهران از آغاز رأی گیری تا پایان وقت قانونی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید عباس جوهری بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در تشریح روند انتخابات استان تهران از آغاز رأی گیری تا پایان وقت قانونی اظهار کرد: از چهار بامداد امروز جمعه ۱۱ اسفند ماه عملیات انتقال صندوق‌های رأی به شعب آغاز شد.
جوهری با اشاره به اینکه در میز راهبری استانداری تهران با حضور استادار محترم،همه شعب رصد شدند، گفت: تمام شعب اخذ رأی در ساعت مقرر کار رأی گیری را آغاز کردند و فقط در چند شعبه به واسطه عدم آنتن دهی با مشکل روبرو بودیم که پیگیری‌ها انجام و مشکل رفع شد.
وی با بیان اینکه در کل استان تهران ۶ هزار و ۸۱۱ شعبه اخذ رأی مستقر است افزود: از این تعداد شش هزار و ۳۲۲ شعبه ثابت و ۴۸۹ شعبه سیار است، که از بین این شعب شش هزار و ۲۴۵ شعبه شهری و ۵۶۶ شعبه روستایی است و در تمام شعب فرآیند اخذ رأی به خوبی در حال انجام است.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: شماره تلفن ۴۵۵۰۰ برای دریافت مشکلات شعب اخذ رای اعلام شد تا مردم عزیز بتوانند از این طریق موارد را منتقل کنند و مسوولان با سرعت برای رفع مشکل اقدام کنند.
جوهری با اشاره به استقبال پرشور مردم بعد از آغاز رأی گیری عنوان کرد: مشکل خاصی نیز در شعب اخذ رأی نداشتیم.
معاون استاندار تهران در ادامه به ارسال شعب سیار به شعبی که با ازدحام جمعیت مواجه هستند،نیز اشاره کرد و گفت: ساعات پایان شمارش آرا را نمی‌توان پیش بینی کرد.
وی در خصوص اعلام تخلفات انتخاباتی نیز بیان کرد: در این راستا یکی دو گزارش تخلف در سطح استان تهران داشتیم، که به محض وصول گزارش تخلف مجموعه دادگستری استان تهران و دادستانی به سرعت پیگیری کردند و تا این لحظه هیچ مدیری بابت تخلفات انتخاباتی در استان تهران برکنار نشده است.

منبع : استانداری تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.