حدیث روز :
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 35156×
  • آخرین اخبار :

    سالن تشریح پزشکی قانونی در آرامستان بهشت رضوان شهریار افتتاح شد. بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی با حضور خانواده های تهرانی +عکس فرماندار شهرستان شهریار از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تقدیر و تشکر نمود حسین حق وردی منتخب حوزه انتخابیه شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی شد جلسه معارفه (معاونت اداری مالی) شهرداری باغستان شهردار باغستان از نصب پایه چراغ و راه اندازی روشنایی در خیابان‌ آزادگان خبر داد. اهتمام جدی شهرداری باغستان جهت توسعه متوازن زیرساخت ها در سطح شهر صفحه اول روزنامه های ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ استاندار تهران درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت افتتاح نمایشگاه نقاشی گروهی رئالیست هادر نگارخانه افرا شهریار آیت‌الله امامی کاشانی درگذشت ۱۵ نفر از تهران مستقیم به مجلس راه یافتند «مانچینی» دعوت قلعه‌نویی را رد کرد فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید امارات شد عرضه سکه در مرکز مبادله باعث کاهش قیمت‌ها خواهد شد عرضه فردی بنزین در کیش منجر به کاهش مصرف نشد غم و اندوه علاوه بر ذهن جسم را هم تاثیر قرار می دهد درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال از هفته جاری شروع می شود مقام رضوان الهی، ثمره تقواپیشگی در برابر شهوات است

    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، فیلمبرداری فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها» برای آمازون تی‌وی در نیوزیلند به پایان رسید.

    تولید این پروژه اوایل امسال آغاز شده بود اما این سریال به دلیل شیوع کرونا مجبور شد تا در حالی که تنها یک ماه از آغاز کار گذشته بود همه چیز را متوقف کند. گروه فیلمبرداری توانستند در سپتامبر به محل فیلمبرداری برگردند و کار را دوباره شروع کنند.

    حالا با انتشار تصویری که جی‌ای بایونا کارگردان سریال، سه‌شنبه ۲۲ دسامبر در اختیار دیگران گذاشته گفته است که فیلمبرداری این سریال را اوایل این ماه به پایان برده است.

    این کارگردان اسپانیایی که برای ساخت فیلم‌هایی چون «غیرممکن» و «یک هیولا صدا می‌زند» شناخته می‌شود تصویری از پای برهنه‌اش منتشر کرده و نوشته است: هیچ کلامی برای تشکر از این سرزمین فوق‌العاده و مردم عزیزش که پذیرای من در یک سال و نیم گذشته بودند ندارم. نمی‌توانم صبر کنم تا دوباره به آنجا برگردم.

    جد بروفی از بازیگران این سریال هم نوشته است: انسان به اینجا آمدی و هابیت می‌روی. پیش می‌آید. همیشه از بازگشت تو استقبال خواهد شد.

    انتظار می‌رود سریال «ارباب حلقه‌ها» سال ۲۰۲۱ در آمازون پرایم ویدیو در دسترس قرار بگیرد.

    ثبت دیدگاه :

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پیشخوان پرس منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    EnglishIran