بستری یک سوم بیماران کرونایی منطقه کاشان در بخش مراقبت های ویژه

سیدعلیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مراجعه ۱۰۶ هزار و ۱۸۷ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: هفت هزار و ۳۴۹ بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به بستری ۳۷ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: از این تعداد ۲۷ بیمار در بیمارستان‌های کاشان و ۱۰ بیمار در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته ۲۶ و حداکثر سن آنها ۹۶ سال بوده است، ابراز داشت: ۲۶ نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان و ۱۱ نفر اهل شهرستان آران و بیدگل بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۸۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۲۵۰ مورد از این تعداد در بیمارستان‌های کاشان و ۳۸ نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی از بستری ۹۶ بیمار یعنی یک سوم بیماران بستری در بیمارستان‌های منطقه کاشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها خبر داد و بیان داشت: ۸۸ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و هشت نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

وی بیان داشت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان شامل یک نفر زن ۵۷ ساله و دو نفر مرد ۵۲ و ۸۴ ساله بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۶۶ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان از ابتدای شیوع تاکنون به ۱۱ هزار و ۴۸۷ مورد افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.