حدیث روز :
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 35156×
  • آخرین اخبار :

    سالن تشریح پزشکی قانونی در آرامستان بهشت رضوان شهریار افتتاح شد. بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی با حضور خانواده های تهرانی +عکس فرماندار شهرستان شهریار از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تقدیر و تشکر نمود حسین حق وردی منتخب حوزه انتخابیه شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی شد جلسه معارفه (معاونت اداری مالی) شهرداری باغستان شهردار باغستان از نصب پایه چراغ و راه اندازی روشنایی در خیابان‌ آزادگان خبر داد. اهتمام جدی شهرداری باغستان جهت توسعه متوازن زیرساخت ها در سطح شهر صفحه اول روزنامه های ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ استاندار تهران درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت افتتاح نمایشگاه نقاشی گروهی رئالیست هادر نگارخانه افرا شهریار آیت‌الله امامی کاشانی درگذشت ۱۵ نفر از تهران مستقیم به مجلس راه یافتند «مانچینی» دعوت قلعه‌نویی را رد کرد فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید امارات شد عرضه سکه در مرکز مبادله باعث کاهش قیمت‌ها خواهد شد عرضه فردی بنزین در کیش منجر به کاهش مصرف نشد غم و اندوه علاوه بر ذهن جسم را هم تاثیر قرار می دهد درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال از هفته جاری شروع می شود مقام رضوان الهی، ثمره تقواپیشگی در برابر شهوات است

    پ
    پ

    هیوندای تبلیغاتش برای رونمایی از آیونیک ۵ مدل ۲۰۲۲ که قرار است در ماه فوریه رونمایی شود را شدت بخشیده است. این شاسی بلند که روی پلتفرم ماژولار الکتریک گلوبال جدید این شرکت ساخته شده، سبک طراحی متفاوتی با آیونیک هاچ‌بک کنونی دارد و نشان می‌دهد که این زیربرند جدید هیوندای اشتراکات کمی با همتای خودش دارد.

    اگرچه چیزهای کمی در این تصاویر مبهم دیده می‌شود، اما یک چیز قطعی است: شرکت هیوندای به شدت روی ویژگی طراحی پیکسل‌های پارامتری مانور می‌دهد. هیوندای می‌گوید این عناصر نورپردازی در جلو و عقب از کوچک‌ترین واحد تصویرپردازی دیجیتالی الهام می‌گیرند. چهار چراغ‌ روز مربعی U-شکل و چهار چراغ خطر مستطیلی ظاهر خاصی به این مدل داده‌اند. در آیونیک ۵ برای اولین بار در یک مدل هیوندای از کاپوت صدفی استفاده شده، که شکاف‌های پنل را کاهش داده و باعث بهبود آیرودینامیک شده است.

    چرخ‌های ۲۰ اینچی ظاهری هندسی و توربینمانند به آیونیک ۵ داده و یکی از تصاویر نشان می‌دهد که چرخ‌های جلو تا حد زیادی جلو رفته‌اند. دلیلش این است که معماری جدید پلتفرم ماژولار الکتریک گلوبال انعطاف‌پذیری بیشتری را در نسبت‌ها فراهم می‌کند و به آیونیک ۵ اجازه می‌دهد تا محدودیت‌های موجود در یک خودروی احتراق داخلی سنتی را نداشته باشد.

    آیونیک ۵ اولین هیوندای است که روی پلتفرم ماژولار الکتریک گلوبال ساخته شده، که دارای یک بسته باتری مسطح در کف خودرو است. پلتفرم ماژولار الکتریک گلوبال به لطف استفاده از یک موتور برقی قدرتمند در محور عقب، پلتفرمی دیفرانسیل عقب است، اما با توجه به اینکه این مدل یک شاسی بلند است در محور جلو هم یک موتور برقی دارد. این معماری همچنین توانایی شارژ سریع را دارد و آیونیک ۵ می‌تواند فقط با پنج دقیقه شارژ، مسافت ۱۰۰ کیلومتری را طی کند. محدوده مسافت کلی آیونیک ۵ تقریبا ۵۵۰ کیلومتر است.

    نمی‌توان اطلاعات زیادی از این تصاویر به دست آورد، اما هیوندای آیونیک ۵ مدل ۲۰۲۲ حداقل ظاهر خاص و متفاوتی دارد. طول قسمت جلویی خیلی کوتاه به نظر می‌رسد، و فضای زیادی برای سرنشینان فراهم می‌کند. نمای پشتی تا حدودی یادآور آستین پرنسس است، و ظاهری پیشرو و در عین حال سنتی دارد. این ترکیب جالبی از سبک‌های طراحی جدید و قدیمی است و منتظریم در زمان رونمایی کامل از آیونیک ۵ آن‌ها را در کنار هم ببینیم.

    ثبت دیدگاه :

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پیشخوان پرس منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    EnglishIran