حدیث روز :
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 35156×
  • آخرین اخبار :

    سالن تشریح پزشکی قانونی در آرامستان بهشت رضوان شهریار افتتاح شد. بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی با حضور خانواده های تهرانی +عکس فرماندار شهرستان شهریار از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تقدیر و تشکر نمود حسین حق وردی منتخب حوزه انتخابیه شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی شد جلسه معارفه (معاونت اداری مالی) شهرداری باغستان شهردار باغستان از نصب پایه چراغ و راه اندازی روشنایی در خیابان‌ آزادگان خبر داد. اهتمام جدی شهرداری باغستان جهت توسعه متوازن زیرساخت ها در سطح شهر صفحه اول روزنامه های ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ استاندار تهران درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت افتتاح نمایشگاه نقاشی گروهی رئالیست هادر نگارخانه افرا شهریار آیت‌الله امامی کاشانی درگذشت ۱۵ نفر از تهران مستقیم به مجلس راه یافتند «مانچینی» دعوت قلعه‌نویی را رد کرد فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید امارات شد عرضه سکه در مرکز مبادله باعث کاهش قیمت‌ها خواهد شد عرضه فردی بنزین در کیش منجر به کاهش مصرف نشد غم و اندوه علاوه بر ذهن جسم را هم تاثیر قرار می دهد درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال از هفته جاری شروع می شود مقام رضوان الهی، ثمره تقواپیشگی در برابر شهوات است

    پ
    پ

    حجت قاسم‌زاده اصل کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: این روزها مشغول فیلمبرداری فیلم سینمایی «روز ششم» در شهرک خلیج فارس هستیم که البته پیش از این نام این فیلم، «نیش» بود که تغییرش دادیم. این روزها سکانس‌های پایانی «روز ششم» فیلمبرداری می‌شود و ما فرم حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌ایم.

    وی با اشاره به اینکه این فیلم در ژانر نوآر ساخته می‌شود، توضیح داد: موضوع این فیلم درباره سرقت و به نوعی احقاق حق است یعنی کسی که سعی می‌کند حق خود را بگیرد و برای این امر ۶ روز وقت دارد. این را هم باید عنوان کنم که این فیلم این روزها توسط پرهام وفایی به صورت همزمان تدوین می‌شود.

    قاسم‌زاده اصل درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: باید بدانیم که کرونا قرار نیست تمام شود بلکه قرار است ما به همزیستی با آن عادت کنیم نباید به امید پایان آن کارها را عقب انداخت چون ما به این آگاهی رسیدیم که کرونا قرار نیست به پایان برسد ما سعی می‌کنیم به سیاست‌ها تن بدهیم اگر جشنواره برگزار شود در آن شرکت می‌کنیم و اگر برگزار نشود، صبر می‌کنیم.

    این کارگردان در پایان گفت: ما در شرایط متفاوتی قرار داریم به طوری که حتی نمی‌توانیم به دیدار عزیزانمان برویم پس نباید انتظار داشته باشیم که فیلم‌هایمان دیده شود. کرونا روابط عادی را هم مختل کرده است اما چیزی که واقعیت دارد این است که باید با چنین شرایطی کنار آمد. در چنین شرایطی اکثر جشنواره‌های معتبر مثل ونیز برگزار شد تا سینما زنده بماند ضمن اینکه به تازگی از راهکارهای جدید مثل نمایش‌های آنلاین استفاده می‌شود تا به سینما کمک شود البته این راهکارها هم متعلق به دنیای پساکروناست چون من معتقدم ما دیگر به دنیای قبل از کرونا باز نمی‌گردیم اما اینکه به این فکر کنیم که همه چیز را تعطیل کنیم ساده‌لوحانه است هرچند ابزارها و راهکارهای جدید ضعف‌هایی دارد ولی ما باید با همین‌ها سر کنیم.

    ثبت دیدگاه :

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پیشخوان پرس منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    EnglishIran