حدیث روز :
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 35156×
  • آخرین اخبار :

    سالن تشریح پزشکی قانونی در آرامستان بهشت رضوان شهریار افتتاح شد. بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی با حضور خانواده های تهرانی +عکس فرماندار شهرستان شهریار از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تقدیر و تشکر نمود حسین حق وردی منتخب حوزه انتخابیه شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی شد جلسه معارفه (معاونت اداری مالی) شهرداری باغستان شهردار باغستان از نصب پایه چراغ و راه اندازی روشنایی در خیابان‌ آزادگان خبر داد. اهتمام جدی شهرداری باغستان جهت توسعه متوازن زیرساخت ها در سطح شهر صفحه اول روزنامه های ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ استاندار تهران درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت افتتاح نمایشگاه نقاشی گروهی رئالیست هادر نگارخانه افرا شهریار آیت‌الله امامی کاشانی درگذشت ۱۵ نفر از تهران مستقیم به مجلس راه یافتند «مانچینی» دعوت قلعه‌نویی را رد کرد فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید امارات شد عرضه سکه در مرکز مبادله باعث کاهش قیمت‌ها خواهد شد عرضه فردی بنزین در کیش منجر به کاهش مصرف نشد غم و اندوه علاوه بر ذهن جسم را هم تاثیر قرار می دهد درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال از هفته جاری شروع می شود مقام رضوان الهی، ثمره تقواپیشگی در برابر شهوات است

    پ
    پ

    وزارت اقتصادی و دارایی ایران، طی گزارشی بخشی از عملکرد مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد را منتشر کرد.

    در این گزارش تصریح شده است؛ تقدیر از مدیران خدوم و مردمی و در برخی موارد برخورد با مدیران و کارکنان متخلف از نتایج اقدامات این مرکز در بازرسی سرزده از حدود ۸۰۰ شعبه نظام بانکی بوده که با هدف نظارت بر حسن اجرای بخشنامه‌ها و پیاده‌سازی رویکردهای وزارت اقتصاد صورت گرفته است.

    در ادامه این گزارش آمده است: بازرسی سرزده از ادارات امور مالیاتی شهر تهران در ایام دریافت اظهارنامه‌های مالیاتی و در طی ماه‌های خرداد و تیر سال‌جاری؛ اقدامات پیشگیرانه با ورود تخصصی و فنی در پرونده‌های پرداخت خسارت‌های بزرگ بیمه‌ای که یک فقره از آن بیش از ۲,۴۰۰ میلیارد تومان است؛ کشف تخلفات اداری برخی دانه‌درشت‌ها در نظام بانکی؛ برخورد قاطع با متخلفین در ارتباط با برخی پرونده‌ها و اصلاح ترکیب اعضای هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری و رسیدگی به بالغ بر ۲۰۰۰ پرونده تخلفاتی در آن هیات‌ها، از دیگر اقدامات مهم مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات بوده است.

    این گزارش می‌افزاید: مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، با هدف پیشگیری از سوء جریانات، تسهیل و تسریع در امر خدمت رسانی به مردم، فعالان اقتصادی و با رویکرد افزایش اثربخشی نظارت‌ها بر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه بانکی، مالیاتی، گمرکی، بیمه و …، برنامه ریزی‌ها و اقداماتی را در دست اجرا دارد که اصلاح ساختار مرکز و نهادهای بازرسی سایر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد، نظارت هوشمند و بهره‌گیری موثر از فناوری اطلاعات از اهم آن است.

    منبع : خبرگزاری مهر

    ثبت دیدگاه :

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پیشخوان پرس منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.