حدیث روز :
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 35156×
  • آخرین اخبار :

    سالن تشریح پزشکی قانونی در آرامستان بهشت رضوان شهریار افتتاح شد. بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی با حضور خانواده های تهرانی +عکس فرماندار شهرستان شهریار از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تقدیر و تشکر نمود حسین حق وردی منتخب حوزه انتخابیه شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی شد جلسه معارفه (معاونت اداری مالی) شهرداری باغستان شهردار باغستان از نصب پایه چراغ و راه اندازی روشنایی در خیابان‌ آزادگان خبر داد. اهتمام جدی شهرداری باغستان جهت توسعه متوازن زیرساخت ها در سطح شهر صفحه اول روزنامه های ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ استاندار تهران درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت افتتاح نمایشگاه نقاشی گروهی رئالیست هادر نگارخانه افرا شهریار آیت‌الله امامی کاشانی درگذشت ۱۵ نفر از تهران مستقیم به مجلس راه یافتند «مانچینی» دعوت قلعه‌نویی را رد کرد فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید امارات شد عرضه سکه در مرکز مبادله باعث کاهش قیمت‌ها خواهد شد عرضه فردی بنزین در کیش منجر به کاهش مصرف نشد غم و اندوه علاوه بر ذهن جسم را هم تاثیر قرار می دهد درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال از هفته جاری شروع می شود مقام رضوان الهی، ثمره تقواپیشگی در برابر شهوات است

    پ
    پ

    تویوتا پرویا طرفداران زیادی در آمریکای شمالی دارد. این مینی‌ون تخم‌مرغی موتور-وسط از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۷ در بازار آمریکا عرضه شد. نه تنها موتور ۲.۴ لیتری آن در وسط قرار دارد، بلکه در برخی از مدل‌ها مانند LE مدل ۱۹۹۷ که در تصاویر می‌بینید، دارای سوپرشارژر هم هست. معمولاً چنین چیدمانی مخصوص خودروهای اسپورت خاص ‌است، پس منطقی است که این پرویا را به یک خودروی کاروانی جذاب تبدیل کرد.

    این دقیقاً همان چیزی است که در این ویدئو از کانال یوتیوبی OttoEx می‌بینیم. خودروی پایه یک LE All-Trac است که با سیستم تمام چرخ محرک و موتور دارای سوپرشارژر نشانگر اوج تکامل پرویا در آمریکا بود. این ویدیو به ارتقا قدرت در این نسخه اشاره نمی‌کند، اما برای تبدیل این مینی‌ون به یک خودروی کاروانی خاص، سیستم تعلیق با لیفت سه اینچی، یک محور عقب تویوتا تاکوما، تعلیق میله پیچشی در جلو و تایرهای بزرگ مخصوص زمین‌های گل‌آلود کاملاً تغییر پیدا کرده است.

    این خودرو با کمک سلول‌های خورشیدی روی سقف، باتری‌هایی را شارژ می‌کند که برق یخچال کوچک، بخاری دیزلی و چراغ‌ها را تأمین می‌کنند. یک سینک فولادی ضدزنگ پشت صندلی سرنشین قرار دارد که آب تازه و بازیافتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. یک پیشخوان آشپزخانه دارای کابینت پشت سر راننده قرار دارد و یک مبل راحتی در عقب است که قابلیت تبدیل به تختخواب را دارد. کف چوبی چندلایه با کفپوش پوشیده شده و با باز شدن درب عقب، فضای ذخیره‌سازی اضافی و همچنین سیستم‌های برقی و مخزن دیزل در دسترس قرار می‌گیرند.

    این ون برای یک مشتری ساخته‌شده که بودجه محدودی داشته و در حالی که به قیمت این نسخه اشاره نشده است، اما به نظر می‌رسد ارزش هزینه‌ای که برای آن شده را داشته است. احتمال ساخت یک پرویا کاروانی دیگر خیلی کم است، که همین باعث می‌شود این نسخه خیلی خاص و ارزشمند باشد.

     

    منبع: خودروبانک

    ثبت دیدگاه :

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پیشخوان پرس منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.